平成19年10月16日火曜日


みんなさん みて!わたしはせんしゅうにハワイへいきました。わたしのともだちはわたしのしゃしんたくさんをとりました。


Just kidding. わたしはハワイのパーティへいきました。It was actually a fund-raising dinner for a medical relief team to Laos. I helped the organization out by cleaning up the restaurant and making the party more fun (^_^') だからわたしはハワイのダンスをべんきょうしました。

5 件のコメント:

Vero さんのコメント...

Yay your in my blog group!

Sato さんのコメント...

いいですね~。

本屋 さんのコメント...

You really like dancing don't you? Anyways, welcome to the blog group.

Vero さんのコメント...

Hey phan san,

I think your a funny kid and I think I might have told you that already. I'm glad that you have a pretty significant part in ellen and my skit. i'm hoping that your girl-swooning skills are up to par. =)

peace,
vero

クイエン さんのコメント...

こんにちはファンさん。Did I type your name right? Because フン(as in your blog title) is "FUN" not "PHAN" right?
It's so cool that you danced during a fund raising dinner. Laos is Vietnam's close friend ね!